woensdag 11 januari 2017

Review // HEMA volumising lipgloss 02

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik besloten om de Hema volumising lipgloss te reviewen. Normaal was ik niet van plan om dit te doen, want ik kocht hem gewoon omdat ik plots verslaafd werd aan lipgloss en zoveel zin had om een nieuwe te kopen, maar toen zag ik plots dat hij volume zou moeten geven als ik hem minstens 3 keer per dag zou aanbrengen. Dat heeft me overtuigd om een artikel erover te schrijven. Ik was echt benieuwd wat het eindresultaat zou zijn, jij ook?




Voor dat ik begon aan deze test ben ik op zoek gegaan naar voorgaande reviews zodat ik al een idee had of het echt zou werken of niet, maar wat mij opviel was dat niemand dat deel van het product heeft gereviewd. Iedereen besprak de kwaliteit, de kleur, hoe lang hij bleef zitten, de prijs,.. maar niemand had het over dat hij volume zou geven of niet, wat ik best wel vreemd vond.  Daardoor vond ik deze test nog uitdagender.
Ik heb gedurende 3 dagen de lipgloss 3 keer per dag aangebracht en ben tot de conclusie gekomen dat de lipgloss toch wel iets van volume effect geeft. Je lippen worden niet werkelijk voller, maar krijgen toch wel dat extraatje dat zorgt voor de illusie ervan. Ik moet wel zeggen dat ik uit mezelf wel al volle lippen heb, dus het kan wel gewoon tussen mijn oren zitten haha. Maar verwacht nu ook geen gigantisch verschil!

Uiteindelijk heb ik de lipgloss niet gekocht voor de volume die het zou geven, maar om andere aspecten. Ik heb hem vooral gekozen omdat het een hele mooie neutrale kleur heeft en wat goudachtig oogt op je lippen. Wat ik wel jammer vind is dat er wel vrij veel glitter zit in het product, dit had ik niet verwacht. Hierom draag ik hem voornamelijk op een andere kleur om een gouden effect te krijgen.

Eindscore
Ik geef dit product een 8,5 op 10. Het is heel goedkoop, blijft goed zitten en geeft dan onverwachts nog een volume effect. Het nadeel is enkel de gigantische hoeveelheid glitter die erin zit. 
Wat vind jij van deze lipgloss? 
Groetjes Nathalie
kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen