zondag 22 januari 2017

Review // Elie Saab le parfum

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een review voor jullie van mijn absoluut favoriete parfum. Het is de parfum van de mode ontwerper Elie Saab en ik ben er opslag verliefd op. Ik ontdekte hem door een sample die ik kreeg toen ik een cadeau kocht voor mijn mama. En ja,.. van het ene komt het andere he haha. 
Parfum die ik test via samples, test ik altijd door het te dragen als ik weg ga. Zo kan ik meteen zien hoe lang hij blijft zitten, wat ik er zelf van vindt en kan ik kijken naar reacties van anderen. Dit deed ik ook bij deze sample.

Ik vond dat deze parfum echt heel goed rook. Vaak vind ik parfum maar even goed, maar ik word ze meestal snel beu, maar dit had ik helemaal niet bij deze parfum. Daarbij vond ik de verpakking er ook erg chique uitzien. Het lijkt wel een soort van diamant ofzo. Alleszins is het iets typisch Elie Saab.


Ik kreeg ook steeds goede reacties van anderen. Steeds "wow, van waar komt die goede geur" of als ze wisten dat het mijn parfum was vroegen mensen welke parfum het was, dus ik ben al zeker niet de enige die deze parfum goed vind. Haha.
Verder vind ik ook dat hij erg lang blijft hangen. Ik had het opgespoten op een zondag avond aan mijn polsen. Daarna had ik me die avond gedoucht en de volgende middag merkte ik dat de geur nog steeds vast hing aan mijn polsen. Ik schrok hier toch wel van. Alleszins in de goede zin natuurlijk he! Maar ik had dit helemaal niet verwacht!


Elie Saab zelf is een mode ontwerper die op jonge leeftijd begon met ontwerpen en uitgroeide tot een heel klassevol merk. Hij staat bekent om zijn heel vrouwelijke en vloeiende dames jurken. Net als bij de jurk die je hier boven ziet.
De parfum werd gelanceerd in 2011, maar in 2017 is hij nog steeds een topper. Ik geef hem alvast een dikke 10!

Kenden jullie deze parfum al?
liefs Nathalie
kus kus

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen