woensdag 4 januari 2017

Mijn verwachtingen van 2017

Hallo allemaal
2016 was een mooi jaar met voornamelijk ups. Ik behaalde hoge resultaten op school en met het dansen, ik heb een fantastische vriendengroep ontwikkeld en heb het volledige jaar met mijn vriend kunnen doorbrengen. Super positief dus! Maar nu komt 2017. Ik weet niet wat er zal gebeuren, maar ik heb toch al enkele vermoedens over wat er kan gebeuren. 

Ik stap het nieuwe jaar vrij positief in en ik ben zeker dat er waarschijnlijk enkele grote veranderingen zullen gebeuren op bepaalde vlakken.

1. School
Ik zit momenteel in mijn 6de jaar, dat betekent dus dat ik hopelijk zal afstuderen eind juni. Ik ga heel hard werken voor school, want dit jaar over doen is not done. Als ik afstudeer zou dit ook beteken dat ik naar de hoge school (of universiteit) zou gaan, maar wat ik zal volgen is voor mij nog een groot raadsel. 


2. dans
Ik dans al van kleins af aan en in 2017 zal ik natuurlijk ook blijven dansen. Wat er zal veranderen is dat ik dit jaar ook bij het dansen zal afstuderen. Daarna denk ik niet dat ik dezelfde dansstijl zal volgen. Ik heb zin in iets nieuws zoals tapdance, dance hall, reggae,... 

3. Nieuwe vaardigheden
Ik ben momenteel aan het leren rijden met de auto, dus hopelijk zal ik dit jaar mijn rijbewijs halen. verder hoop ik dat mijn sociale vaardigheden gaan beteren in de hoge school, want momenteel ben ik sociaal heel awkward haha. 

4. blog
Ik heb niet zo'n hoge verwachtingen van mijn blog, maar wat ik wel verwacht is dat ik in de loop van dit jaar mijn blog weer online ga zetten. Ik hoop ook dat ik meer zal leren over de HTML, javascript, CSS,... waardoor de blog een betere look zal krijgen. 

5. verjaardag
Dit jaar wordt ik ook 18 jaar oud (JAAAA) en dit betekent dus een grote sweet 18 haha. Ik weet absoluut nog niet wat ik ga doen voor mijn verjaardag, maar het wordt absoluut TOP.


Wat verwacht jij van 2017?
groetjes Nathalie 
kuskus


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen