dinsdag 10 februari 2015

#OOTD | a sunny winterday

hallo allemaal
Ik heb op mijn blog nog nooit een outfit of the day geplaatst. Ik was het al super lang van plan, maar het gebeurde nooit. Daarom heb ik het deze maand op mijn "goals of the month" lijstje gezet, zodat ik het zeker zou doen (hihi). het was vandaag wat zonniger weer, daarom heb ik deze ootd zo genoemd! ;)











jas - appels
vest - forever 21
trui - T & S
broek - primark
shoenen - H&M
shocker - claires 
sjaal - H&M

Dit is een outfit die ik vaak en graag draag. Hij is comfortabel en snel genomen uit de kast. De broek die ik aan heb is mijn absolute favoriet. Hij rekt goed, is donkerblauw en zit gewoon super goed. De sjaal die ik aan heb draag ik ook elke dag. Er is bijna geen dag dat ik hem niet aan heb ;)


Wat vinden jullie van deze #ootd? Wat kan ik nog beter doen? Moet ik het vaker doen? groetjes Nathalie
kuskus 


11 opmerkingen: