zaterdag 19 juli 2014

shoplog H&M, SIX, New Look, Hunkemoller, Appel's & MAC

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik flink geshopt. Zoals jullie al weten ben ik heel wat op voorhand aan het bloggen. Vandaag is het 3 juli en jullie zien dit artikel pas op 19 juli. Ik ga dus naar Djerba en doordat het daar super warm is had ik nog wat shortjes nodig. Ik heb niet alleen shortjes gekocht, maar ook nog andere dingen. Die zullen jullie nu te zien krijgen.





topje 
appel's 
-17,99euro (-50% korting)-


bandeau
appel's
-7,99euro (-10% korting)-


topje
appel's
-9,99euro (-10%korting)-

short
appel's
-19,99euro (-10% korting) -


short
appel's
-19,99euro (-10%korting) -


top
H&M
-4,99euro-

short
H&M
-9,99euro-


top
H&M
-7,99euro-

short
New Look
-17,99euro-
-9euro-


Hoed
SIX
-12,95euro-


blauwe bikini
Hunkemoller
-27euro-

zwarte binkini
Hunkemoller
-34euro-
-25euro-


foundation
MAC
-37euro-



Dit was mijn huge shoplog hopelijk vonden jullie het leuk.
Nathalie
kuskus


2 opmerkingen:

  1. Wauw superleuke aankoopjes! Vooral die croptops zijn heel erg mooi (: X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej! Omdat ik je blog zo leuk vind, heb ik je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award, om een beetje zonneschijn te brengen in deze regenachtige dagen ;) Ik zou het leuk vinden als je eens zou kijken naar het artikel en de award zou overnemen! Liefs, Amber
    - http://grosbisousxx.blogspot.be/2014/08/sunshine-blogger-award.html -

    BeantwoordenVerwijderen