dinsdag 3 juni 2014

shoplog primark part 1

Hallo allemaal!

Ik ben vrijdag naar de Primark gegaan en kon het niet laten om er mijn eerste (echte) artikel over te schrijven! Spannend! Omdat ik vrij veel heb gekocht heb ik besloten om deze shoplog in 2 delen te splitsen, dus jullie mogen al een vervolg verwachten. Dus hier is deel 1 al.
Ik ben zelf heel blij met mijn aankoopjes, al zitten er een paar miskoopjes bij, maar  daar verzin ik wel  iets voor.



-2euro-
Als eerste kocht ik deze super leuke oorbellen. Ik was helemaal in de wolken van hun tekstuur en gewoon al van de vorm.


-12euro-
Als 2de kocht ik ook dit super leuk badpak. Normaal ben ik niet iemand die een voorstander is voor badpakken, maar deze vond ik wel HEEL leuk.


-10euro-
Ik kocht ook deze super toffe T-shirt met in het groot OWN IT! Ik vond deze wel leuk omdat het iets speciaals heeft. Ik ben normaal iemand die niet al te "gekke" kleren koopt, maar ik vond dat er wel verandering in  mocht komen! Dus hiermee deze super coole T-shirt!


-3euro-
Ook kocht ik deze super toffe sokken. Ik vond vooral de sokken met ananassen geweldig! 
En sokken kun je nooit te veel hebben, dus waarom niet!


-15euro-
Ook kocht ik dit super toffe jeans vestje! Ik wou wel al lang een jeans vestje kopen, maar doordat iedereen het had vond ik het vrij 'lame' om het nu nog te kopen. Ik kocht het tenslotte toch en ben er SUPER blij mee!


-4euro-
Ik kocht ook deze super leuke schoenen met een leuk bloemen printje. verder heb ik er niet veel meer over te vertellen.


-15euro-
Hiervan ben ik super tevreden! Ik vind dit vestje ZO mooi! Spijtig zit het wel een beetje vreemd, maar ik denk dat ik deze wel vaker ga dragen!


-10euro-
Ik ben helemaal in de ban van panterprint, dus was het vanzelf spreken dat ik dit heel mooi vond. Ik wou al een tijdje zo'n blouseje hebben, maar vond meestal de kleuren niet mooi genoeg, maar deze kleuren vind ik wel heel mooi. 


-5euro-
Ik kocht ook deze basic zwarte T-shirt al denk ik dat ik die vooral ga dragen bij het dansen.


-25euro- 
Deze blazer heb ik gekocht omdat ik nog een nieuwe blazer nodig had, mijn andere zwarte blazers zijn gescheurd :(


-17euro-
Ik had nog wat broeken nodig en vond deze broek in de winkel!
Ik vind hem super! Vooral het accent op de knie trok me aan.


-5euro-
Als laatste van deze shoplog kocht ik nog dit bruin tasje. Ik had er nog 1tje nodig, want overal rondlopen met een veel te grote tas is onhandig.



Dit was mijn eerste artikel en ik ben er trots op! 
Dankje voor het te bekijken!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12354293/?claim=dynfzdn7ap9">Follow my blog with Bloglovin</a>




2 opmerkingen:

  1. Supermooie aankopen, ik hou ook van de Primark! Ik heb dat tasje ook; maar dan in het crèmekleurig. Dat aztec vest is ook heel leuk! Ik kijk al uit naar het 2de deel.

    BeantwoordenVerwijderen